ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ

http://www.youtube.com/user/MPAMPISSSSSS#p/u/13/5RiVaNPcZ-M


http://www.youtube.com/user/MPAMPISSSSSS#p/u/12/pjnNUu7WltM

ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ Η ΔΥΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 4 ΕΩΣ 6 ΜΗΝΩΝ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ, ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΟΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΝΑ ΝΤΟΡΙΑΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΛΑΓΟ, ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΜΙΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΥΟ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΛΑΓΟΣΚΥΛΟ ΑΝ ΤΟΥ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΞΕΦΩΛΙΑΣΜΑ ΜΕ ΤΗΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ, ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟ ΛΑΓΟΣΚΥΛΟ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΩ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΝΕΩΝΩ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ! Η ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΟΚΤΩ Η ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΜΗΝΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟ Η ΑΡΣΕΝΙΚΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΠΟΙΟ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΒΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΝΟΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΕΝΤΕ ΘΗΛΥΚΑ ΜΑΖΙ! ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΧΝΗΛΑΤΗ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΑΛΛΑΞ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΥΧΩΝ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΜΕ! ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙ Η ΣΕ ΑΓΕΛΗ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ
ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Η ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΛΑΓΟΣΚΥΛΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΥΤΑΒΙΩΝ Η ΣΕ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΥΝΗΓΟΥ, ΠΑΡΑ ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΚΩΝ ΣΥΓΚΥΡΙΩΝ. ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΑΘΗΜΕΝΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ «ΚΟΥΣΟΥΡΙ», ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟ ΣΚΥΛΙ. ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΩΡΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΑΣ Η ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ «ΜΗ», ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ ΣΚΥΛΙ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΣΙΚΙΑ Η ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΝΤΟΡΟ ΚΑΠΟΙΑΣ ΑΛΕΠΟΥΣ. ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΕΣ ΤΩΝ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ, ΘΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ Η ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑΣ ΠΑΡΑΣΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΣΚΥΛΙ ΣΤΗ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ – ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ «ΠΙΣΩ» ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΒΙΟΥ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, Η ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΩΣΤΟ ΣΚΥΛΙ ΔΑΣΚΑΛΟ. ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΞΙΣΟΥ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΝΗΛΙΚΟ ΣΚΥΛΙ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΞΕΦΩΛΙΑΣΜΑ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΥΛΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ, ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ ΣΤΥΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΑΝ ΟΧΙ ΑΔΥΝΑΤΟ, ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΤΑΞΟΥΜΕ Π.Χ. ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ BEAGLE ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ Η ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ SEGUGIO ITALIANO, ΓΙΑ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΣΤΥΛ ΚΥΝΗΓΙΟΥ. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΓΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΘ’ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ «ΣΥΓΚΥΝΗΓΟΣ» ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΕΘΟΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΒΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΧΝΗΛΑΣΙΑΣ Κ.Τ.Λ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. Η ΜΟΝΑΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΥΤΑΒΙΩΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ, ΟΜΩΣ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ, ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΥΛΙ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΥ ΛΑΓΟΣΚΥΛΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ:
1. Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΣΚΥΛΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η «ΟΥΡΑ» ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΚΥΛΙΟΥ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ.
2. Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΒΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟΤΟΠΟ ΜΕ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΚΥΛΙΟΥ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΈΝΑ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΚΥΛΙΑ Π.Χ. ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΙΧΝΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΛΑΓΟΥ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΟΣΜΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΕΝΩ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ), ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟ ΣΚΥΛΙ, ΠΟΥ ΣΥΧΝΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ.
3. Ο ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΒΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΟΠΟΥ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΦΥΛΕΣ ΙΧΝΗΛΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΥΛΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ, ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΑΓΕΛΑΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ), ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟ, ΤΑ ΝΕΑΡΑ ΣΚΥΛΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΑΚΟΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΤΟΛΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΕΛΑ» ΚΑΙ ΤΟ «ΜΗ», ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΒΓΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΕΔΙΟ (ΚΥΝΗΓΟΤΟΠΟ), ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΛΙΜΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΚΥΛΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ Η ΑΠΛΑ ΝΑ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΝΤΟΡΟ ΕΝΟΣ ΛΑΓΟΥ, ΤΡΕΧΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥΤΑΒΙΩΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΣΥΝΕΧΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ.
Η ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ (ΞΥΛΟ) ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΒΑΣΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΟΥΤΑΒΙΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΟΛΑΡΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΝΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΓΝΩΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΣΧΕΤΟΥ ΙΣΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΧΡΗΣΗ ΜΟΝΙΜΕΣ ΦΟΒΙΕΣ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ. (ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΟΛΑΡΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΑΡΘΡΟ).
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΛΑΓΟΣΚΥΛΩΝ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ (ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΑΡΚΕΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ, ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ, ΓΙΑ ΠΟΛΥΩΡΑ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΚΥΝΗΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΕΝΑ ΣΚΥΛΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΧΡΟΝΟ.
ΑΝ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΚΡΥΒΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑΡΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ. ΚΑΤ’ ΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Η ΠΟΛΥΩΡΗ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΝΕΡΟΥ ΕΠΙΔΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙΟΥ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΡΩΔΕΣ ΕΔΑΦΟΣ.
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΟΥΤΑΒΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ. ΆΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ 6 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ. ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΔΩ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΗΤΟ «ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ».
ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΣΕ ΠΟΥΛΙΑ Η ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΩΝ ΛΑΓΟΣΚΥΛΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ, ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΛΑΓΟΚΥΝΗΓΟΥΣ, ΕΝΩ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ. ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΥΝΗΓΙΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΝΟΥΣ ΚΡΟΤΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΕΠΙΚΤΗΤΕΣ ΦΟΒΙΕΣ, ΕΙΤΕ ΣΥΓΧΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΛΑΓΟΣΚΥΛΟ ΤΙΣ ΤΟΥΦΕΚΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΑΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΛΑΓΟΣ.